Postanowione

12.06.2016
Wciąż wydaje mi się, że ktoś powinien mi na coś pozwolić. Do cholery! Mam prawie 30 lat, 7 lat w związku, 5 w małżeńswie, rocznego syna, sama sobie radzę od 17 roku życia i ciągle to pieprzone przekonanie, że ktoś powinien mi pozwolić, dać głos, a wszystko przez to przekonanie wpojone w dzieciństwie, że dziecko musi być cicho. No jak cicho, ma też historie ciekawe do opowiedzenia. Więc ja mam problem z mówieniem w grupie, w ogóle z mówieniem. Wolę pisać.
No i mam wrażenie, że stałam się dupą taką. Kluchą, trochę taką jak K. A przecież ktoś musi być silny. Jak nie dla siebie, to chociaż dla Młodego, żeby on głowy w piasek nie chował.
Koniec ze strusiowaniem!
Kciuki trzymać!
4 thoughts on “Postanowione

  1. Jesteś samodzielna i niezależna i tego się trzymaj :). Trzymam kciuki, żeby tę zmianę udało Ci się przeprowadzić, bo rzeczywiście trzeba się umieć w życiu postawić, zawalczyć o swoje i nie dać przegadać, zwłaszcza, jeśli racja jest po naszej stronie. Sama też wciąż się uczę większej asertywności.

Skomentuj

